Julafton, Julgran och snöskotrar


Julafton igår
hemma i Årby! Mer om det och bilder kommer senare!

Är fortfarande irriterad för, för ett par dagar sedan red jag en tur runt Bysjön som skulle bli en trevlig tur, trodde jag. Jag blir så jäkla förbannad på alla skotrar, 5 stycken körde som jävla galningar i 200 blås runt kurvor och tunnlar där dom knappast hinner se om det är någon annan som FAKTISKT också befinner sig i skogen. Tailor blev ju skiträdd och jag fick slänga mig av i farten, medan vi hade en skoter i arslet! Så jävla förbannad ! Visa lite respekt för ryttare och andra människor som kanske är ute på en promenad! Kör på där det är bra sikt, men där ni inte ser sakta ner farten! Hade lust att dra av människan slänga upp honom på Tailor och gasa i arslet på hästen så kunde han få sig en rodeotur!

Så nu har jag fått avreagera mig!

För ett par dagar sedan klädde vi julgranen! Barr överallt! Jag trodde att själva poängen med att ha en plastgran är att man ska slippa allt barr, men den här barrade då värre! ;) .Vi hittade julgranskulor i en kartong, och så hade vi fått en ljusslinga av pappa efter Farmor och Farfar, tyvärr så upptäckte vi att den inte fungerade så pappa åkte förbi här med en annan slinga så nu ser julgranen riktigt söt ut här i hörnet av Vardagsrummet.






Våran söta gran med paket under!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0