Julstök


Okej jag och Erik har nog tillverkat det fulaste pepparkakshuset hittils! Vi brukar ju vara så jävla bäst på att göra fina pepparkakshus. För två år sedan så tillverkade vi hela pepparkakshuset från grunden, sjukt jobbigt och det tog hela dagen! Men fint blev det! Nu hade vi färdiga delar att jobba med och ändå blev det inte särskilt bra haha. Vi brände sockret och lyckades smeta socker i hela köket. Hur vi ska få rent stekpannan med stenhårt stelnat socker återstår ju att se...men huset smakar säkert gott sen och det är ju huvudsaken eller hur? Jag måste göra ny Limekola sen också för jag har RÅKAT äta upp alla, sjukt gott. Jag har varit och bokat tid hos frisören idag, tyvärr var han fullbokat alla dagar i princip, så det blir om ett bra tag.



Framsidan, snyggt va?                                                  Från sidan



Kommentarer
Postat av: Novembersara ©

Vadå, det där blev väl bra? :D

2010-12-04 @ 09:26:57
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0