Kall ridtur


Igår blev det en kall men härlig  ridtur runt bysjön, jag snabbade mig till stallet så fort Erik kom hem med bilen. Jag tänkte att jag skulle hinna rida runt sjön innan det blev mörkt, så det blev snabbsadling. Tyvärr så hann det mörkna på vägen hem, men det är så mycket snö nu så jag såg ganska bra ändå. Det blev i princip galopp hela vägen, jätte härligt. Han är så underbar den här hästen! Han gör allt man ber om, och funkar utmärkt att rida ut på ensam. Nästa gång ska jag filma medan vi galopperar tänkte jag! Så får ni se hur härligt det är. Idag har jag och Erik tvättat hela kvällen, suck. Det behövdes verkligen kan jag säga, vi har fått vända käderna ut och in nu på slutet eftersom vi inte hade några underkläder kvar! Groose! Hmmmmm vi kanske inte ska vänta så länge med att tvätta nästa gång. Sen efter det så var vi hem till Årby, Eriks föräldrar var där å hade middag med mina päron.


Spanar ut, det syns inte på bilden men Tailors öron är helt genomfrusna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0