Nail Technology

 

Idag har jag varit på Möte med Annelie från Cozmoz igen, det blir ofta möten nu när vi försöker hitta en praktikplats. I förrgår så ringde vi till ett ställe på stan som heter Nail Technology. Dom håller på med allt som har med naglar att göra, manikyr o.s.v. Han som svarade sa att dom redan hade en praktikant, men att han skulle fundera på saken och att vi skulle kika förbi där idag. Sagt och gjort så träffades jag och Annelie på stan idag och gick till salongen. Tyvärr så lät det inte på honom som att dom hade tid med någon praktikant. Han tog mitt nummer och skulle kanske höra av sig.  =(  Lite tråkigt faktiskt, tycker det är sjukt kul med naglar som ni kanske vet.

Idag ska jag och Erik åka hem till mormor och morfar på fika, för mormor fyller år idag! Tänkte köpa en orkidé till henne, hoppas hon blir glad. Cozmoz har tydligen någon grej att man får träna gratis en gång i veckan på Svea träningcenter tillsammans med en tjej som heter Maria från Cozmoz. Jag har ju inte direkt råd att köpa någon gymkort, så det är ju perfekt, även om det bara är en gång i veckan. Så jag ska dit nu på Måndag och träna.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0