Not the best feeling


Jag har precis kommit hem från möte med min handledare Annelie, vi var på ett ställe på stan som heter Naturlig skönhet. Angående att jag kanske skulle börja på praktik där. På stället finns frisörer hudterapeut och massör.  Det var 2 stycken tjejer som var chefer där, och vi träffade båda två. Den ena tjejen var väl rätt trevlig å så, men den andra tjejen var riktigt otrevlig och gick på jätte hårt. Man kände sig inte alls välkommen där utan det lät helst som att hon ville slippa få dit någon praktikant. Den är ju den andra tjejen som ska ha huvudansvaret för mig, men hon jobbar bara 25 %, så det är ju den andra tjejen jag kommer spendera mest tid med och det kommer jag deffinitiv t inte tycka om. Hon pratade massor om hur jobbigt det var med praktikanter och att det mest var att torka damm på hyllorna och fylla tvättmaskiner. Det kändes inte alls bra, och Annelie sa när vi kom ut därifrån att hon också hade fått samma känsla. Vi pratade lite och bestämde att vi ska kolla runt lite på andra ställen och gå på en del möten så kan man välja det ställe som känns bäst. Vi har inte tackat nej till Naturlig skönhet än utan vi avvaktar bara.

Snart ska jag träffa kusin så ska vi göra den sista julshoppingen. Ska bara vänta på att Erik ska komma hem med bilen. Han borde komma hem innan 4 i alla fall.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0