Blonde Bang



Ska snart boka tid hos frisören eftersom jag fick det i födelsedagspresent. Ska klippa mig och bleka min feta utväxt. Jag har funderat ett bra tag på att klippa lugg, men inte riktigt vågat. Vet inte riktigt om jag passar i det eller inte. Jobbigt att vänta på att det ska växa ut om man inte passar i det alls. När man skaffar lugg har man ju ofta en tendens att se yngre ut än man egentligen är, och det är det sista jag vill. Jag ser ju redan ut som en 16 åring (skojjar inte, flera stycken har allvarligt trott att jag varit under 16), och om man klipper lugg så kanske jag ser ut som 12. Man kan ju alltid fråga vad frisören tycker, men det handlar ju egentligen om personlig smak. Frisören kanske har dålig smak! Jag har försökt fixa lite i Photoshop för att se hur det kanske skulle kunna se ut. Det är riktigt svårt när man inte kan programet så bra, men man får väl en litet hum om hur det kanske kommer se ut i så fall.




Med lugg                                                                     Utan lugg



Kommentarer
Postat av: Novembersara.

Jag tycker du ska chansa, för det första så växer luggen alltid snabbt och jag klipper jämt lugg och tröttnar, då drar jag den bara åt sidan :D

2010-11-24 @ 09:48:25
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0