Dear John


Jag fick ett tips om en till film utav Sara, Dear John heter den. Ett romantiskt drama om en Kille som träffar en tjej och dom hinner vara tillsammans i bara två veckor innan han måste åka och vara borta i ett år, han är med i U.S Army. Dom bestämmer sig för att skriva brev till varandra så ofta det bara går. När han till slut kommer hem så berättar han att han vill fortsätta i armen, på grund av händelserna med World trade center. Han ska då vara borta i 2 år till. Hans pappa är Autistisk och, han som gör rollen som pappa gör den riktigt bra ! Mer än så vill jag inte berätta utifall att någon vill se filmen. Jag tycker det här var en riktigt bra film, och Erik tyckte också filmen var bra. Den var riktigt sorglig på sina ställen och man känner verkligen med dom i filmen. Filmen har fått betyget 5,9 IMDB och jag kan inte förstå det låga betyget alls? Jag har verkligen ingen aning varför folk inte verkar gilla filmen särskilt mycket. Jag kan i alla fall rekomendera den till alla som vill se ett romantiskt drama. Det är lite The Notebook feeling över den.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0