En sprillans ny bänkdiskmaskin


Idag har jag varit ute och ridit i skogen med Tailor. Det var ljust när jag red iväg, men mörkt när jag kom hem. Det är så himla tråkigt att det blir mörkt så fort nu, och ännu mer deprimerande att veta att det kommer vara så hela vintern. Ridbanan är alldeles stenhård också nu när det är så kallt, så det går inte att träna ordentligt. Inget fel på uteritter i och för sig. Erik tröttnade på diskberget som var varje dag, så han smög iväg och köpte en bänkdiskmaskin för ett par dagar sedan. Jag trodde först att det skulle bli massa handdisk ändå, och att det skulle vara ett onödigt köp. Men så här i efterhand så går det mesta att klämma in där med lite vilja ;D. Ikväll så ska vi kika på Beck





Den passade precis in i vårat köksskåp, så man kan stänga dörren så slipper man höra ljudet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0