Filmklipp från Walle-clinicen


Förra helgen var det ju Waldemar Wass träning på ridbanan i Övermora, Therese (Medryttaren) Red ett pass på morgonen och jag red ett pass på eftermiddagen. Träningen kändes inte alls bra, Tailor kändes seg och surig. Lerbanan (Ridbanan) var hemsk att rida på, Tailor gillade inte alla vattenpölar så han tryckte sig mot staketet lite då och då. Utrustningen såg ut som Hel*ete efteråt sandkakor på ALLT! Ska sluta gnälla nu, jag får helt enkelt träna på mer det kan ju inte alltid gå bra. Jag tycker det är så himla svårt att rida på en hand om man ska rida ihop hästen, får kanske rida mer på två händer så jag får ordning på hans form. Dom små volterna är supersvåra, han faller isär och tappar galoppen eller så blir volten alldeles för stor. Titta får ni se själva ;) Tyvär blev kalitéen dålig när jag la upp det på tuben.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0