Hämtat hem fånen


Jag beställde ju mobilen från CDON för två dagar sedan, och redan idag fick jag ett sms att den fanns att hämta ut på posten. Riktigt snabba var dom må jag säga! Igår så beställde jag abbonemang hos Tele2, med flytt av mitt gamla nummer från kontantkortet till abbonemang. Har letat runt mycket på nätet och jämfört abbonemang, och Tele2´s Kompis surf verkar vara det som antaligen kommer bli billigast för mig. Vi får se, och är det så att det kostar för mycket i månaden så är det bara att gå ur det för det är ingen bindningstid. Fick inget brev idag från Tele2, och nu är det ju helg så då får man ingen post så på måndag antar jag att det dimper ner i brevinkastet. Lite tråkigt att behöva vänta på att få leka med telefonen, kan ju sätta i mitt kontatkort nu å bara klicka runt lite på den utan att gå ut på internet. Just nu ligger den på laddning på bänken, så får vänta någon timme!


Kartongen som den kom i                                          Jag och min nya bästis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0