Ny hårblås/hårfön


Jag och Erik har varit en sväng runt med bilen på lite olika ställen. Vi kikade på lite mobiler och så där, har inte riktigt bestämt mig för hur mycket pengar jag vill lägga på en mobil. På dom flesta affärer så är det bara en atrapp eller vad det heter, så man kan inte bläddra runt på mobilen utan det sitter bara en fet klisterlapp på. Men på Elgiganten så kunde man klicka runt på dom, och Samsung Galaxy s var riktigt het måste jag säga. Otroliga färger på skärmen. Lite dyr är den dock.. vet inte riktigt om jag vill lägga så mycket pengar vi får se. Sen var vi iväg för jag måste ha en ny hårblås akut, då min gamla har lagt av helt. Valde att lägga lite mer pengar på en Remington, då dom billigare max håller ett år sen lägger dom av. Bra drag i den var det också, håret kommer bli torrt på nolltid!




Man fick med 2 hårborstar, 2 olika munstycken och en diffuser i en väska







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0