Samsung Galaxy S


Jisses vad snö det blev ute under natten. Höst igår och deffinitivt vinter idag. Jag är faktiskt glad att det kommit snö för det betyder att man kan rida ut och faktikst se lite grann i alla fall. Förhoppningsvis så blir ridbanan mjukare och ridbar också. Jag har kikat runt på olika mobiler nu i ett par dagar och läst vad folk tycker om dom olika modellerna och sådär. Har även funderat på hur mycket pengar jag vill lägga på den. 2500 kr fick jag i julklapp för flera år sedan som jag har kvar, och dom får användas endast till en mobil. Sen fick jag 1500 kr igår av mamma och pappa som julklapp i förskott till mobilen. Då saknas det bara 1000 kr som jag får lägga till själv för att köpa Samsung Galaxy S som är den mobilen jag helst vill ha. 5000 kr kanske är mycket att lägga på en mobil men när jag väl köper en mobil så vet jag att jag kommer ha den läääänge så jag tycker det är värt det. Sen måste man ju ändå ha mycket tillgång till internet och ett abbonemang, som kommer bli minst ca 300 kr i månaden OAVSETT vilken mobil jag köper (vill ha en smartphone). Ska jag då betala 300 spänn i månaden år efter år, så vill jag verkligen att mobilen ska vara riktigt bra.

Jag har haft lite emot Samsung tidigare då jag upplevt en del riktigt korkade missar på deras mobiler, men då är väldigt gamla telefoner. Vad jag har läst om Galaxy så ska det inte finnas några större missar på den.

Snart ska jag och Erik åka och hämta min dator på Expert, fick ett sms om att den äntligen har kommit tillbaka. Hoppas att dom har hittat något fel på den nu och åtgärdat det.



Samsung Galaxy S

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0