Sid har bytt "lägenhet"


Sid
brukar ju vara lös i badrummet på nätterna, så han slipper vara så mycket i sin bur. Lets face it den är ju inte särskilt stor, även om den är stor för att vara hamsterbur. Men vi ställer in buren i badrummet och har luckan öppen så kan han springa ut och in så mycket han vill, så han kan dricka och äta och sedan gå å sova i sitt "hamsterhus" som är inne i buren. I morse ( lunchtid ) när jag gick upp så blev jag förvånad när jag skulle gå på toaletten och upptäckte en hamster som låg inbäddad i massa toapapper och hamstermat i hörnet brevid toaletten. Han har alltså ägnat hela natten åt att klättra in i sin bur fylla kinderna med hamstermat och lägga i hörnet, och så har han skalat av halva toalettrullen som står brevid toaletten, och bäddat med. Ser ni dom röda trådarna? det är rester av hans hamsterhjul som han gnagde sönder och tyckte var utmärkt att bädda med uppenbarligen. HAHA! Han är väl bara för söt?


 


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ha ha det var det roligast jag sett på länge. Har man inte jobb så skaffar man sig!

2010-11-28 @ 11:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0