Små hjärtan


Hade tråkigt igår och bestämde mig för att vara kreativ med naglarna. Jag  fick hålla på i säkert en halvtimme med att försöka få bort "Graffiti" nagellacket, så något positivt med det är att det antagligen sitter kvar länge. Bestämde mig för att testa ett vinrött lack, sen ville jag vara kreativ och måla små vita hjärtan på. Funderade på vad jag skulle kunna använda som pensel, och tänkte att en eyeliner-pensel säkert skulle funka. Sagt och gjort så gjorde jag rent den och började måla. Det var lättare sagt än gjort det var jätte svårt att få till hjärtanen snyggt, måste hitta något bättre att måla med till nästa gång.. frågan är bara vad?


Nagellacket heter ColorConceptis och är köpt i USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0