Söndergnagt


Idag tog jag cykeln till praktiken, det var inte så smart gjort kanske. Cykeln är helt vind,och gnisslar och har sig, dessutom var det svinhalt så höll på att flyga i backen flera gånger. Praktiken SUGER rent ut sagt. Sjukt tråkigt är det finns ingenting att göra över huvud taget. Tiden går så fruktansvärt långsamt när man inte har något att göra, trots att jag inte är där så länge. Jag hade hellre skrubbat 50 toaletter i rad och i alla fall ha något att göra än att bara sitta där och glo rakt fram. Alla puckon som är där på praktik gör ju inte saken roligare precis. Nej jag vägrar nästan vara där något mer nu, ska gå upp till Annelie och prata med henne imorgon om hur vi ska göra. Sid har bitit sönder sitt hjul i sin bur. Vi brukar lägga ner det i buren, lite då och då när vi tycker han har sprungit i det lite för många timmar i rad. Då blir han lite förbannad har vi märkt, men inte sjutton trodde jag att han skulle börja gnaga på det. Han älskar ju sitt hjul, och så biter han sönder det. Ja inte är hamstrar smarta direkt ;). Sen den som som har tillverkat hjulet, har ju satt tyg på utsidan, det kanske inte var så väldigt smart direkt. En hamster är ju gnagare och vill gärna bita på saker.




Såhär ser hjulet ut, det går väl fortfarande att använda tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0