The last song


Jag har precis sett klart en film. The last song heter den. Jag fick tipset av Sara att se den. Den handlar om en tjej Ronnie (Miley Cyrus), hennes föräldrar har skillt (skiljt? huh?stavas? ) sig och Ronnie och hennes bror åker för att spendera tid hos deras far mot Ronnies vilja då hon är arg på hela situationen.

Filmen har fått väldigt lågt betyg på IMDB ( betyg 4,3 ) och det kan jag inte förstå alls! Tyckte den var riktigt bra och väldigt sorglig mot slutet. Vad jag förstår så är den skapad efter en bok med samma namn, så den kanske inte liknar boken så mycket och det är därför folk blir besvikna.

Den är helt klart sevärd tycker jag, även om den är lite "Cheesy" emellanåt






Kommentarer
Postat av: Novembersara ©

Åh vad bra att du såg den :D

2010-11-29 @ 10:02:07
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0