Tråkig praktik


Jobbigt hade skrivit värsta långa inlägget och så försvann allt! Min vanliga otur antar jag. Jag har i alla fall precis kommit hem från praktiken på Cozmoz. Jag är helt pissblöt för det ösregnar ute och jag var tvungen att cykla för Erik har bilen till Västerås på komferens. Det är riktigt tråkigt på praktiken, det finns knappt något att göra på dagarna. Är ju bara där några timmar men det räcker gott och väl. Håller på att dö av tristess och tiden går så sakta när man inte har så mycket att göra. Ibland så kan Ola (Min handledare) ge mig någon uppgift, typ plocka in ren disk i skåpen eller skura något golv. Men det tar ju bara några minuter att göra och när man är klar med det så finns det inget annat göra, så alla sitter bara och glor rakt fram och tittar på klockan. Jag funderar på om jag ska byta grupp till "Media" istället, det finns kanske inte så mycket mer att göra där men då kan man åtminstone sitta på nätet om man har tråkigt.

Funderar på vad man ska äta till middag, hade velat köpa någon hämtmat men har ju ingen bil så får bli något ur frysen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0