Bysjörundan


Idag vaknade jag riktigt sent och var sjukt trött, det gjorde till och med ont att öppna ögonen. Råkade ta min medicin lite för sent igår och då är jag helt däckad nästa morgon. När vi hade gått upp så åt vi lite mat sen skjutsade jag Erik till lägenhets 1an som han håller på att renovera, och själv så fortsatte jag till stallet. Tänkte först att jag skulle rida på ribanan, men underlaget var inte så där jätte bra, lite is och knöligt. Det hade säkert gått att rida där, men jag bestämde mig för att ta en tur ut i skogen istället. Precis när jag skulle rida iväg så kom Adelina inkörandes på stallplanen och hon ville följa med ut på ridturen. Så jag väntade medan hon gjorde iordning Gibbson. Hästarna var lite uppspelta först men dom lugnade snabbt ner sig. Vi red bysjörundan, jag kan egentligen bara halva vägen sen hittar inte jag länge, så jag ringde mamma när vi ridit halva vägen för att fråga efter vägbeskrivning. Hon gjorde sitt bästa för att försöka förklara vägen på telefon. Vi hittade i alla fall hem och vi red inte fel en enda gång! Det var skönt väder ute idag, inte för kallt utan 5 + . Erik är iväg på fest ikväll så jag sitter här med min godispåse och ska kolla på "What happens in Vegas".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0