Jobbiga samtalet


Usch vad jobbigt det är att ringa en viktig person när man inte riktigt vet vad man ska säga. Ännu jobigare är det att hon är helt omöjlig att få tag i, har ringt flera gånger nu dom senaste två veckorna. Hela tiden kommer man till hennes telefonsvarare där hon vänligt talar om att man ska prata in så ringer hon upp. Efter jag hade ringt varje dag i en vecka utan resultat så bestämde jag mig för att prata in på telefonsvararen att hon skulle ringa upp mig, talade om mitt telefonnummer också. Väntade och väntade på att hon skulle höra av sig men det har hon inte gjort! Och nu har det gått 2 veckor! Varför har hon inte hört av sig, har det blivit något knas? eller har hon hört det, men struntat i det? Nu känns det ju superdumt att ringa igen?

Måste sluta tänka så mycket, hon har väl antagligen haft mycket att göra. Vet att hon brukar ha det. Hade ju varit skönt att kunna mejla henne, men tyvärr kan jag inte hennes mejladress. Möjligtvis så har jag hennes visitkort hemma i Årby, får åka hem dit och leta senare.

Morfar var precis här och tittade på lägenheten, han talade inte om att han skulle komma så det såg ut som ett bombnedslag här tyvärr. Men han tyckte att lägenheten såg fin ut i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0