2 grader, svinkallt!

Sov riktigt länge idag, lite för länge men det var så varmt under täcket och alldeles för kallt utanför. När jag väl kom upp ur sängen så insåg jag vilken förjävlig mensvärk jag hade. Den var inte så farlig när jag låg still i foserställning i soffan så jag bestämde mig för att åka till stallet och rida när Erik kom hem med bilen från jobbet. När jag började röra på i mig och mocka så fick jag så jävla ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen så kröp in i bilen och åkte hem till Årby och la mig på soffan i 3 timmar och proppade i mig värktabletter, sen släppte det och jag åkte tillbaka till stallet för en ridtur. Lite onödig info det där kanske.. ber om ursäkt! Riktigt jäkla kallt är det ute nu, ridbanan var till och med frusen på ytan så det var ingen höjdare att rida på det underlagt, så jag skrittade ut en sväng istället. Hoppas att det blir varmare ute snart för annars får vi problem om ridbanan är frusen nästa lördag när Walle kommer hit och ska ha clinic. Tailor kommer inte få några vinterskor förrän efter nästa vecka så om det blir is ute så går det inte att rida alls. Efter stallet så åkte mamma hit med mat som mormor hade gjort åt oss, mamma passade även att hälsa på Sid
Mamma vill inte vara med på kort



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://hastoridverksamhet.blogg.se/2010/october/hasttest.html

2010-10-22 @ 13:42:09
Postat av: Novembersara ° det lilla extra.

http://hastoridverksamhet.blogg.se/2010/october/hasttest.html oj från mig hihi

2010-10-22 @ 13:42:37
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0