Dagens nagellack !





Kände att naglarna började bli lite slitna så jag klippte    Det svarta nagellacket kommer från Mavala och 
ner dom till en kort längd (För mig) och passade på att   heter Black 48. Mavala nagellacken är billiga och
måla dom svarta (Svart passar bäst om naglarna inte    lätta att måla med och torkar förhållandevis snabbt. 
är för långa) med vita prickar på. Brukar ju oftast          Nagellacken finns i små flaskor vilket är praktiskt
köra på fransk manikyr, men kände att jag ville ha        då man ändå tröttnar på samma färg och vill testa
lite förändring.




Dom vita prickarna har jag gjort med O.P.I Nail Lacquer. Egentligen så skulle jag behöva köpa en smal pensel som man kan göra kreativa mönster på nageln med, istället för den tjocka pensen som hör till flaskan. Får köpa det vid ett senare tillfälle. Slutligen så har jag penslat på O.P.I Top Coat som överlack för att få fin glans, och för att lacket ska hålla längre. O.P.I och Mavala finns att köpa på T.ex Kicks eller Åhlens






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0