Hamsterbäääbis


Hamsterbäbisen har blivit en del av familjen nu på bara någon dag. Han är redan skapligt tam, även om han har väldigt svårt att sitta still, men hamstrar har en tendens att alltid ha spring i benen. Han springer lös utanför buren här hemma och kutar runt som en galning och verkar ha hur mycket energi som helst. Om han är i buren så springer han i hamsterhjulet hela tiden ända tills man tar bort det, så får nog se till att han inte springer för mycket så han skadar benen eller något annat. Han har fortfarande inte något namn utan heter bara "Hamstern".
Försökte ta lite kort på honom men det är ju helt omöjligt när han inte sitter stilla. Bilderna blir bara suddiga.

Nu sitter vi och väntar på att min bror ska komma hit och hjälpa mig föra över alla mina saker på datorn till en extern hårddisk, eftersom jag ska lämna in den på Expert så får dom fixa det som är fel.



Han brukar sitta på huvudet och kasa ner för halsen        Han satt still för en sekund så jag kunde ta kort



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0