Happy Birthday to me!

Grattis grattis till mig själv, 23 år gammal har man blivit nu. Känns riktigt jäkla hemskt faktiskt. När Erik väckte mig idag å sa "Grattis gumman på 23 års dagen! " Så var min respons "Håll käften." Men på något sätt har jag ändå förberett mig och låtsas i ett par månader att jag redan är 23 år redan så det inte  skulle kännas lika hemskt idag. Nu kanske ni tycker att jag är löjlig, men att vara 23 år redan känns riktigt hemskt och det känns som att man närmar sig 30 med stormsteg haha.. känner mig fortfarande som 18 år.
Idag har vi haft kalas hemma i Årby hos mamma och pappa. Dennis, Susanna, Nadia, Ronja, Bror, mamma, pappa, mormor, morfar och Erik blev hela gänget. Vi fikade och hade trevligt. Jag fick ett par kuvert med mest pengar, perfekt. Pengar är alltid bra att få. Det är ju inte som när man var liten och fick 30 paket med massa onödiga saker! Fick ett presentkort på en klippning på Moderna salongen också, det behövs verkligen! Sen av Erik fick jag En kylplatta som jag kan ha under datorn när man har den i knäet så den inte blir så varm. Sen fick jag ett sött hamsterhjul! Och så hade han lärt sig min favoritlåt The portrait av James Horner på piano! Jätte svår att lära sig och han har tränat som sjutton ! <3 Superduktig verkligen!
Nu ska vi ta och titta på Beck filmen som går på TV ikväll. Ni får se mer bilder senare !
Ni kan få se denna bilden på oss till att börja med



Kommentarer
Postat av: Yu jen

åh han lyckades =)!! låter som du haft en fin dag, din lilla yngling som bara är 23.

2010-10-25 @ 00:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0