Kan du sluta glo eller?

Jag och Erik såg en film som heter "Red" igår. Det var en del kändisar med i filmen Morgan Freeman T.ex, och filmen hade fått 7,4/10 i betyg på IMDB, (http://www.imdb.com/title/tt1245526/)  det verkade ju lovande. Tyvärr tyckte jag inte filmen var bra alls, vet inte om det berodde på att jag hade en sån där dag när man inte orkar koncentrera sig men jag kom på mig själv med att tänka på helt andra saker och missa handlingen i filmen. Erik verkade tycka den var helt okej, men inte jätte bra. Tycker att alla filmer känns så onödigt långa nu för tiden, det är som att dom tror att ju längre vi gör filmen desto bättre blir den, vilket inte alls stämmer.

Vi gick och la oss riktigt sent igår, vilket ju var dumt eftersom vi skulle upp kvart i 7. Fy vad jobbigt det var att gå upp när klockan ringde. Slängde på mig några skitiga kläder i brist på annat och släpade våra feta röver in i bilen och körde som en Zombie till värkstaden. Efter det åkte vi direkt hem och la oss, men det var svårt att somna om, det tog säkert en timme. Sen när vi väl hade somnat så ringer min telefon. Det var från Trygg Hansa och hon hade massa jobbiga frågor om en försäkring, och jag var alldeles för trött för att orka svara ordentligt. Efter det så skulle jag iväg till Öppenvården och ta ett drogtest inför starten på Cozmoz alla måste som börjar där måste tydligen ta ett. Så jäkla jobbigt det var! En snubbe som står brevid toaletten och glor på mig när jag ska försöka kissa!Helt jäkla omöjligt det gick inte ens. Efter 10 minuter gav jag upp och fick dricka ett glas vatten MAX, sedan fick jag sitta i väntrummet en stund och så fick en gammal tant stå och glo på mig istället och då gick det bättre..


Sitter här med en kopp choklad med vispgrädde och minimarshmallows 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0