Skakbild på djävulen

Nu är man helt ensammen i lägenheten i 2 dagar framåt. Erik har åkt till Sandviken med jobbet, hoppas han får det skoj där borta. Jag har spenderat någon timme med att städa lägenheten och diskat berget i köket. Nu är det dags att städa garderoben den är ett stort berg med kläder som är inknölade, det ser ut som ett bombnedslag. När man har sådan oordning i garderoben så är det inte ett dugg kul att välja kläder. Kan ta en bild på eländet sen så får ni se, och kanske en efterbild också. Måste ringa ett sånt där jobbigt samtal ni vet.. som man bara måste göra men skjuter fram det så långt det bara går, men nu måste det göras så det är bara att få fingrarna ur röven.
Hur sjukt läskig är inte den här bilden? Nadia tog en skakbild igår på kalaset (Man skakar på huvudet snabbt) på mig, och när vi kollade på bilden så har jag ett grönt bälte över ögonen. Ingen aning vart det kom från. Ser riktigt otäckt ut. Jag och Nadia har tagit väldigt många skakbilder genom åren och det är lika kul varje gång, synd att man får ont i huvudet efter ett tag haha.
Ser ut som djävulen tagit över mig



Nadia ser ut som att hon tappat ena ögat och läppen föll ner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0