Städning av garderoben


Det känns som att man har varit ganska effektiv idag. Först har jag varit på möte på Cozmoz, och det gick väl bra antar jag. Fick träffa min handledare Ola som har hand om Underhållsgruppen som jag ska testa att vara med först. Sen visade en tjej där runt mig på Cozmoz vilket var helt onödigt egentligen eftersom jag varit där förut och vet varenda vrå. Sen skulle alla på Cozmoz på något möte, så då fick jag åka hem igen. Börjar första dagen på fredag. När jag kom hem så åkte jag och erik och lämnade in min kassa dator på service på Expert, dom ska skicka den vidare till Skåne eller något sånt så får dom titta på den. Hoppas verkligen att dom hittar något fel på den nu så jag inte får tillbaka den som den är. Vi åkte hem till Årby efter det och hämtade pappas bil (Gammelvolvon). Vi ska måste ha den imorgon för Erik ska lämna in sin bil på verkstaden imorgon biti klockan 7. De ska bli intressant att se om vi kommer upp då, jag kommer nog gå och lägga mig igen när vi kommer hem om inte jag ska må skit resten av dagen. Efter vi hämtat bilen så åkte vi och köpte ett nytt hamsterhjul till Sid, han blev värsta stokad och glömde bort att fortsätta sova (Han är världens tröttaste hamster) och sprang 2 timmar i sträck i hjulet och har varit vaken sedan dess. Hjulet gnisslade rätt rejält så jag hällde på rapsolja på skruvarna, och det blev kanonbra så nu låter det inget. Vi köpte 2 andra saker idag också men det får ni se senare.

När vi kom hem sen så satte jag igång att städa garderoben som jag hade lovat mig själv. Alla kläder låg i en fet hög inknölat, ja ni ser själva på bilden. Tyvärr ger inte bilderna riktig rättvisa då det såg värre ut innan än det ser ut på bilden.



Innan såg det ut så här                                                      Efter städningen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0