Toy Story 2

Jag och Erik kikade på Toy Story 2 igår, vi var ju tvunga att ta reda på om den var lika bra som Ettan. Jag kan tala om att den var bättre än ettan! Skrattade väldigt mycket genom hela filmen. Dom små "bi-rollerna" kommer med sjukt roliga kommentarer hela filmen igenom. Sen att dom gör en så rolig grej som att visa "Feltagningar" på en animerad film när eftertexterna rullar säger väl allt. Animeringen är som vanligt riktigt bra för att vara så många år sedan. Den får betyg 7,7/10 av mig och IMDB betyget är 8/10

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

SV: det var riktigt gott ;) prova!

Åh Toystory är så mysig! Jag älskar ju disney!



Hur brukar dina söndagar se ut :)?

2010-10-03 @ 12:48:59
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Josefine

Checka in mina senaste inlägg. Modellbilder, Bebiskläder, Musik, Supersnygga kläder för tjejen och allt möjligt :)

2010-10-03 @ 14:18:09
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0