Träningsfilm från Walleclinicen


Har lyckats få ut en träningsfilm på mig och Tailor sedan Waldemar Wass clinicen som vi hade för ett tag sedan. Det är tur att det är musik och på filmen så man inte hör mina skrik jag gör lite då och då när han spinner (Snurra fort) lite för snabbt. Det är kul att ha en rutinerad häst men ofta så känner man sig så himla kass när hästen knappt förstår vad man vill. I vanliga fall som är man ju alltid snäppet kunnigare än sin häst, men nu så är det ju tvärt om = han kan allt och jag kan inget! Inget var väl kanske att ta i, men jag har mycket kvar att lära. Med massa träning så kommer det väl att bli bättre. Walle kommer nu på Lördag till Övermora och har clinic igen. Therese våran medryttare ska också vara med på ett pass. Jag red en sväng idag, och antingen så är han sned eller så är jag det. Han skjuter över mig på ena sidan hela tiden och jag lägger all tyngd i den vänsta stigbygeln. Det är säkert jag som är den sneda, känns í alla fall så. 




Klicka på "Titta på Youtube"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0