Utgång, outfits

Jag och Erik hade inte alls tänkt att gå ut igår , vi var ju barnsliga hemma och tittade på Toy story 2 ! Men när vi hade kikat klart på filmen så var klockan bara halv 12 och vi (Jag) blev lite sugen på att gå ut en sväng på stan och kolla läget för att se vart vi hamnade. Jag slängde på mig en klänning, och jag har nog aldrig fixat mig för en utgång på så kort tid någonsin. Det var skönt med en promenad och vi träffade på Tony, Tom och Micke som var på väg till S2, så vi hängde på in. Det var tydligen något knasigt tema för det var glitter överallt och något liveband. Det var väl inte sådär superkul direkt, men skapligt mycket folk och jag tror vi stannade lite över en timme. Sedan ville grabbarna dra iväg till Flamingo istället, men jag å Erik drog oss hemåt istället. Så himla skönt att bo på stan, så det bara var en kort promenad hem. På vägen hem stötte vi på min bror och hans vänner som var lite väl runda under fötterna!, men det var trevligt! Såhär såg våra outfits ut för kvällen:

Tisha: HM

Jeans: Jack & Jones

Klocka: Present från syster

Klänning: Bubbleroom

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0