Prisrosetter


Har varit hem till mor och far och kollat igenom alla lådor och kartonger som ligger travade inne i min brors rum. Det är alla saker som vi fick ärva eftter farmor och farfar. mamma är lite trött på att hela rummet är fyllt med kartonger, problemet är bara att vi har ju så liten lägenhet nu så kan inte direkt proppa in allting här heller. Får helt enkelt ställa ner saker i våran gallerbur som vi har här i källaren. Den är inte så jätte stor men det får väl plats endel i alla fall. Jäklar vad jag har frysit i natt, hur kallt som helst. Är nog dags att skruva upp värmen här nu, elementen är helt iskalla för vi stände av dom för det var så varmt. Skulle ju gått upp i natt och vridit på dom , men när man ligger där astrött så orkar man inte hur kallt det än är! konstigt det där...

När jag var hemma hos mamma å pappa så passade jag på att ta kort på rosetterna från tävlingen i Vansbro som mamma var med på. Placeringerna blev följande:


Trail at hand E 1:a

Trail at hand C 3:a

Showmanship at halter C 3:a

Trail walk & trot E 3:a


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0