Todays clothes


Känns verkligen som att mitt huvud ska sprängas vilken sekund som helst, är på väg att få influensa eller något känns det som. Måste ta tag i att städa lägenheten nu, sen ska jag iväg. Lägenheten ser ut som en bombnedslag just nu, massa karonger med saker som ska ner till våran gallerbur i källaren för här inne får det då definitivt inte plats. Vi har en väldigt läskig gubbe som bor ovanför oss, vi har lyckats undvika att stöta på honom i trappuppgången men idag så råkade vi öppna våran dörr precis när han var utanför. Han är väldigt creepy och kallar mig för "Gummsan". Han pratar med sig själv hela tiden och tror att Erik är kock? Vad han har fått det ifrån har jag ingen aning om.


Tröjan och scarfen jag köpte på HM för ett par dagar sedan, jeansen är från Veromoda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0