Marilyn Monroe tavla


Förlåt för dålig uppdatering , har haft lite mycket att göra. Igår var jag och erik och köpte en tavla till vardagsrummet. En stor tavla att ha ovanför soffan, bra pris var det också. Vi hängde upp den och den passar bra ovanför soffan, men ska kanske sänka ner den en bit, vi får se. Har knallat runt på kupolen idag också och letat efter jeans eftersom dom jag köpte senast har gått ut sig 3 storlekar minst! Så dom badar jag i numera.. lite trist. Hittade i alla fall ett par på Vero Moda som jag hoppas inte kommer gå ut sig lika mycket som dom andra gjorde. När jag var på kupolen så passade jag på att lägga alla mina 50-öringar i en Rädda Barnen bössa. Man kan ju inte handla för sina 50 öringar längre så då är ett bra tips att lägga dom i bössorna, för det går fortfarande! Sitter och kikar på Idol nu och Jay är så jäkla bra han kommer nog vinna hela skiten! Tycker Daniel är väldigt söt också och kan nog utvecklas mycket i tävlingen. Jag har väldigt svårt för finlands-svenska, så därför stör jag mig lite på Elin, men inte bara därför utan jag tycker inte hon sjunger särskilt bra även om hon ser ut som en artist. Fick höra ett rykte om att någon av snubbarna i Idol är anmäld för kvinnomisshandel?.... undra vem..



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0