New Clothes?

Belle Dress SEK 699, Jones & Jones - NELLY.COM

Annie Dress SEK 579, Renée London - NELLY.COM

 

Är jäkligt sugen på att beställa kläder från nelly eller kanske Asos. Nackdelen med att beställa från Asos är att grejjerna skickas från England och då kan det ju bli lite knepigt att skicka tillbaka, eller byta storkek. För alltid är det ju något som inte brukar passa. Det har aldrig hänt att man kan ha precis allting. jag gick runt på kupolen idag och försökte hitta något snyggt, men det fanns verkligen ingenting! men då vet jag att jag är väldigt kräsen också. Tyckte ingenting satt bra utan allt satt fruktansvärt fult! Ingen bra dag att leta kläder kanske haha. Det är så skönt att beställa från nätet för då får man se hur alla plagg ser ut på en kropp. men då är ju modellen jäkligt snygg också så alla kläder sitter jätte bra. Är lite sugen på spetsmodet som är nu, även djurmönster modet är rätt hett. Är lite inne i en mörk-färg period och kan tycka att det är väldigt snyggt med svarta klädesplagg. Bara dom har någon snygg speciell detalj.

 

Här är jeansen som jag köpte igår på Veromoda. Jätte sköna är dom, och jag hoppas dom inte ger med sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0