Välkommen hem


Jag och Erik åkte iväg till djuraffären och hämtade hem hamsterpojken som jag reserverade igår. Åkte hem till mamma å pappa och hämtade hamsterburen som stod i garaget. Han har varit i sin bur i 1 timme nu och har utforskat varenda vrå. Han ska ju egentligen sova nu, men jag antar att det är lite för spännande att ha kommit till ett nytt hem. Han förstod sig på vattenflaskan och hamsterhjulet har han sprungit 4 varv i. Hoppas han inte är en gallerbitare, då kommer nog Erik bli tokig på natten när vi ska sova. Min förra hamster Speedy bet aldrig på gallret, han sprang bara i sitt hamsterhjul. Förhoppningsvis så kommer vi kunna ha honom väldigt mycket lös i badrummet t.ex det gäller bara att se till att han inte kan ta sig ner i avloppet eller något annat hyss. Snart kommer pappa hit och hämtar mig så ska vi åka och lämna in min dator på Elgiganten där vi köpte den för ett år sedan. Det är något fel på den, den stänger av sig i bland och blir helt kokhett och fläkten låter så illa att folk till och med har kommenterat "vad fan är det som låter så illa? "när dom varit på besök här. vi har ju garanti på den så det borde inte kosta något, hoppas att jag får tillbaka den ganska snabbt bara. Undertiden får jag väl använda Eriks bärbara dator.



Väldigt svårt att ta bra bilder när han sitter inne i buren, får ta bättre bilder sen när han är tam så man kan ta ut honom. Måste komma på ett passande namn, just nu heter han "Klätterapan". Någon som har ett förslag?



Kommentarer
Postat av: nadia

Gud va söt! Måste komma och hälsa på någon dag så man får se de lilla krypet ^^

2010-10-16 @ 14:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0