Vampires Suck (Movie Sux)


Trailer "Vampires Suck"




Efter Walle clinicen igår så åkte jag hem och sa hej då till Erik och Tony som drog iväg på Halloweenfesten, sen kom Nadia hit. Vi försökte hitta någon bra film att kolla på men det gick inte så himla bra för oss, datorn krånglade hela tiden. Sen lyckades jag inte koppla in datorn på TV´n heller så i fick titta direkt på datorn. I alla fall så hittade vi en film till slut "Vampires Suck" heter den. Det är nog den sämsta film jag sett, i alla fall bland dom sämsta filmer jag sett. Skämten var otroligt låga och inte det minsta roliga. Skrattade typ 2 gånger på hela filmen och resten var mest pinsamt att se. Filmen är en parodi på Twilight filmerna, och karaktärerna ser väldigt lika ut. Skådespelarna gjorde ett sjukt dåligt jobb, även om manuset sög så hade filmen kunnat räddas lite om bättre skådespelare hade valts. Fast å andra sidan så fanns det säkert inte en enda bra skådespelare som ville vara med i en sådan skitfilm. Den får betyg 2/10. Betyget på IMDB är 3,3/10 (http://www.imdb.com/title/tt1666186/)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0