Fia goes Negress

Den här mensvärken tar fan död på mig alltså. Blir galen! Värre blir det för varje månad också. Kanske måste få något utskrivet av läkaren.


Jag har legat helt död här i soffan idag, men så tyckte Erik att jag lika gärna kunde ligga död ute på gräsmattan, så vi tog en filt och en tidning och en skarvsladd så hivade jag ut epilatorn genom fönstret. Haha! Så jag har legat på gräset och epilerat benen i ren smärta. Men det fanns en baktanke med att göra det idag för då kan jag fokusera på benen istället för det magonda. Den låter dock som en gräsklippare så grannarna undrade nog vad jag höll på med.. och tekniskt sett så klippte jag ju faktiskt gräset...Det är så himla fint väder ute, solen steker som sjutton. Hade velat göra något, gå ut och gå t.ex,  men orkar inte det.


I förrgår så Skulle jag sitta sminkmodell igen på L o F. Leena ringde mig och bad mig hitta två personer till som kunde följa med, då hon behövde fler modeller. Jag ringde Sara, och drog med en tjej som heter Ronja
, så vi tog Ronjas bil dit. Det var samma tjejer som förra sminkningen, och Leena valde mig som modell. Hon skulle göra om mig till Negress! Jag kände mig lite rädd där när hon tog fram svarta färgen. Jag tittade inte i spegeln förrän hon var klar, och jäklar vilken chock jag fick. Man kände inte igen mig alls!

Sara fick bli Hello Kitty, tyvärr fick jag ingen bild på det. Får se om jag kan lägga in en senare. Ronja fick bli Groda först, alldeles grön var hon. Såg ut lite som Shrek. Sedan fick hon bli en Häxa.





Vacker va!? hahahaha...




Ronja som Häxa och som Groda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0