Häst rädd för vattenpölar

Im in löööööv with Konad Nail Art! Det är så jävla kul att pyssla med! ;P Ska öppna salong här hemma och fixa folks naglar haha. Ska lägga ut lite bilder på grejjerna man använder sig av när man stämplar.

Igår red jag ut en sväng i skogen med Tailor. Klockan var 7 så det hade nästan hunnit blivit mörkt och det var rätt kasst väder, och hästen var rädd för precis allt som gick att vara rädd för. Han tvärnitade för alla vattenpölar, så till slut så blev jag så trött på honom att jag höll ena handen i hornet och i andra handen hade jag tyglarna, då fick han tvärnita bäst han ville. Men han var riktigt duktig när det gäller en grej i alla fall, Reflextäcket lossnade på ena sidan så det släpade längs hans bakben när vi galloperade, och jag märkte inget. Han var inte ett dugg rädd utan när jag upptäckte det så kunde jag bara sitta av och sätta fast det. Duktig polle!

Erik är i lägenheten och fixar nu, han vill väl bli klar någon gång antar jag. Jonte hade hittat en lägenhet på Hemnet som ligger i samma hus som Eriks 1a, som var skitsnyggt inredd och renoverad. Den låg ute för riktigt mycket pengar, så Erik blev lite taggad nu att försöka klämma ut så mycket pengar ur den som möjligt.

Snart ska jag åka till Kusin och så ska vi ENLIGT HENNE gå runt sportfältet, SUUUURE! Lata Fia kommer inte orka gå runt sportfältet det kan jag tala om. Vi får väl se om hon lyckas övertala mig. Kommer suta med att vi går och köper godis på macken och snackar skit.


Vad snyggt blå bilden blev!

 

BLaCk ANd WhIte BuTtERFly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0