Bild på Mitt soffbord

 

Här ovan är en bild på mitt nya soffbord. Lite väl "spejsat" kanske, men det är jäkligt snyggt! Något opraktiskt kanske eftersom det är lätt att ställa något på kanten och vipps så ligger mattallriken på golvet ;) ( har bara lyckats med det en gång än så länge)

 

Idag har jag först vart runt på stan och kupolen och köpt födelsedagspresent till pappa. Köpte en tom korg och sedan köpte jag olika saker att lägga i den och sätta celofan runt och knyta ihop. Blev ganska bra tycker jag, hoppas han blir nöjd bara. Vi ska grilla imorgon hemma hos päronen, Tror dennis susanna och Ronja kommer också. Får se om Erik hänger med också.

 

Jag har varit hundvakt idag också, nu mot kvällningen. Anders jobbade och jag hade tråkigt så jag sa att jag kunde ha Isak. Jag var ute och gick med honom på promenad i regnet. Gick över järnvägsspåret och runt lite bland husen, blev en rätt kort tur eftersom det började regna mer.

 

Erik har varit och åkt wakeboard (tror det hette så) idag med ett par vänner, det hade tydligen gått bra för honom, riktig talang.

 

Nu ska jag ladda ner ett par avsnitt av The Voice, har börjat kolla på första säsongen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0