Pappa 54 år och Sågmyra-utflykt

Igår var det dags för pappa att fylla 54 år! Gamla gubben! Jag mådde tyvärr väldigt dåligt igår så jag låg mest och vilade i soffan. Grillkalas hemma i Årby började egentligen vid 4 men eftersom jag var dålig, så åkte jag och Erik dit vid 6 tiden ungefär. Jag hade varit runt på kupolen dagen innan och hittat presenten, en korg fylld med lite smått och gott. Pappa blev glad för den! Ganska snart efter vi kommit dit så åkte Dennis,Susanna,Andreé och Ronja hem för dom skulle iväg till Säterdalen och titta på Erik Saade som tydligen skulle uppträda där. Vi andra som var kvar (Mormor,morfar,Anders,mamma,pappa och Erik) spelade kubb! Som vanligt så var det tjejerna mot killarna, och vi vann ! Tack vare mig ! Jag är bäst på kubb, i alla fall igår haha!

På kvällen skjutsade jag förbi Erik hemma hos Tony , för dom skulle ut på krogen. Erik frågade om jag ville hänga på såklart men jag var inte allt på partyhumör tack vare magen, så jag åkte hem hit istället och tittade på skräckfilm! "The Roommate" hette den, och jag fick tipset i en blogg. Den hade fått sjukt lågt betyg (4,2) men trailern var riktigt bra tyckte jag så jag gav den en chans. Det skulle jag inte gjort för den var inte särskilt bra alls.

Idag vaknade jag upp och mådde mycket bättre, så då ringde jag Erik. Han skulle bara käka (Vilket tog två timmar) sen kom han hit och så drog vi iväg till Sågmyra, Lager 157 och Bubbleroom. Vi hittade ingenting faktiskt, var inte så imponerad av Bubbleroom heller. Det är mycket finare kläder på nätet. Lager 157 gick vi snabbt igenom, och det kändes mest som att det var killkläder?

otroligt vackert väder har vi idag också, spöregn och rätt kallt är det. Men trots vädret så blev vi fikasugna så vi åkte förbi Torsång på vägen hem och köpte ett wienerbröd och en halväcklig fruktsmoothie. Vi satt ju såklart inomhus eftersom det regnade så hemskt.




 

Helt osminkad och vacker, haha


på våran biltur till Sågmyra ,lockig och blöt av allt regn


Glad chaffiiisss


Typisk Svensk sommar

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej. Nu har jag lagt upp bilder från resan Turkiet och det kommer ca 300 fler bilder mer!

Och detta är del 1 . Kommentera vad ni tycker om bilder på del 1!

2011-08-08 @ 18:23:28
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. okj tack för din åsikt :)

2011-08-08 @ 19:08:52
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Gillar du Dr. House? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0