Dumma mun

Jag känner mig som en riktig olycksfågel. Har mått skapligt bra i ett par dagar, men självklart kan det inte fortsätta så, nej då kommer näsa grej. Igårkväll bet jag av en bit av en kindtand på en ANANASBIT ? , så nu var det bara att söka akuttandvård IGEN är ju för sjutton tredje gången nu. Var där nyss och träffade en tandhygienist som gjorde någon provisorisk ifyllning där tandbiten lossnat. Ska dit 16 Januari nästa gång och göra ett hållbar fyllning.Jag blir så otroligt less, jag känner mig som en olycksfågel som bara drar på sig all skit som går. Det är som att när man väl har en bra dag så kan jag inte njuta av den för då vet jag att snart kommer nästa helvete.

Ska sluta gnälla nu.. men det är min blogg så jag får gnälla så mycket jag vill eller hur? tvingar ju ingen att läsa.

Vet att det är lite dåligt med uppdateringar här just nu, men har lite mycket med mig själv så tar inga kort och så. Och då är det inte så kul att blogga, plus att det bara blir negativa inlägg hela tiden.

Igår var jag hem till Nadia å Daniel å myste lite framför tv´n. Jag drack te och Nadia drack också te, som enligt henne vissst bara kan bestå av varmt vatten och honung ? haha...

Imorgon blir det julklappsspel hemma hos mormor och morfar, alla ska ju fira jul på varsitt håll så då kör vi julklappspelet den här helgen när alla kan vara samlade. Ska bli kul, jag har köpt 3 paket igår.


Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Denna gjorde faktiskt inte ont :O

2011-12-22 @ 12:54:35
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: Ronja :)

Sv: haha usch det lät ju inge gott med varm majs och salt ? x)

2011-12-23 @ 13:14:44
URL: http://bananachiquita.blogg.se/
Postat av: Ronja :)

Sv: haha usch det lät ju inge gott med varm majs och salt ? x)

2011-12-23 @ 13:15:30
URL: http://bananachiquita.blogg.se/
Postat av: isabella

Hur mås det den 2a januari? :)

2012-01-02 @ 21:51:48
URL: http://sixbillionsouls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0