Förkyld och hemsk

* Dom som inte vill läsa ett gnälligt inlägg kan sluta läsa nu *






Åh Fy sjutton! Min skalle Ajajajaj min hals aj aj aj aj aj. Den här natten var inte rolig alls. Har haft sjuk huvudvärk, men värst var ändå halsen. Sjukt smärta på höger sida. Jag var så jäkla trött men kunde inte somna p.g.a smärtan så jag har i princip halvsovit samtidigt som jag druckit the med honung i 3 gånger. Å imorse kom täta näsan och nysningar , *dripp* *dropp* *Atchoooooo* Erik kommer hit snart med Fishermans Friend och Alvedon, då jag tydligen bara hade 2 tabletter hemma. Tur att det är dåligt väder ute i alla fall, då missar man ju inget speciellt. Tycker synd om mamma som får ta hand om hästarna ensam hela tiden, finns ingen kraft hos mig att hjälpa till. Vi behöver en trogen medryttare som kan ta hand om dom ett par gånger i veckan. Vi måste diskutera hur vi ska göra, så inte mamma går in i väggen eller nått..Det blir ju så mycket mer jobb med en till häst (Tilli) också. Men hon är ju 20 år så att få henne såld är nog kört.. men vi kan ju prova.

Jaha jag får väl roa mig med att kolla på roliga klipp på youtube eller nått! Jag brukar kolla på duktiga Reining-tränare från USA när dom visar sina träningstips. Man lär sig faktiskt riktigt mycket på det.




Ett kort på Skjortan jag köpte på Mellandagsrean, tog inget kort på tightsen och jeansen då dom bara är svarta vanliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0