Gott nytt år!

Nyårsafton är här idag. Tyvärr är jag fortfarande sjuk, och hostan har tydligen dykit upp i min kropp också. Erik och jag har inte en susning vad vi ska göra, han kommer hit om en stund. Han är också lite krasslig så vi känner väl oss inte så jätte pepp på att festa! Men Sara blir nog ensam tjej på deras party så hon vill såklart ha dit mig;P Vi får väl se om jag och Erik dyker upp, annars blir det till att öppna skumpan här och titta på lite raketer från balkongen. Jag har inga kläder att ha på mig heller... så det är ju ett problem, jag får väl gå naken, precis som jag föreslog till sara när hon gnällde om kläd-brist.

Gott Nytt år allihopa, nu hoppas jag på ett bättre 2012 än dom senaste åren varit. 2012 är ett år för förändring!



Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Jag vet, skrev o anorexin förut men mina föräldrar ville att jag inte skulle skriva så mycket om de..

2012-01-01 @ 02:08:46
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0