Mellandagsrean med Sara och Ronja




Inatt kunde jag inte somna alls, det var varmt och jag var alldeles för pigg, trots att jag hade tagit min medicin 2 timmar tidigare, som jag ju brukar bli riktigt trött av. Jag somnade nog runt klockan 4 eller senare. Så när klockan ringde runt 11 så var jag ändå skittrött. Men jag tog mig upp tillslut och åt lite lunch sedan ringde Ronja och talade om att hon hade fått vara ledig idag (hon skulle jobba hela veckan egentligen) och undrade om vi kunde rea-shoppa lite. Innan vi skulle åka så hörde Sara av sig och ville hänga på , så vi tog gula faran till Kupolen. Det var lite trixigt att hitta parkering men vi hittade en vid Friskis och Svettis efter en stund. Snacka om mycket folk det var inne där inne! Skitdrygt med köer överallt. Jag lämnade först tillbaka ett par mysiga tofflor från Kappahl som jag fått av mamma, för dom var för små. Sedan roffade jag åt mig massa plagg inne på Gina Tricot och ställde mig i den långa provhytt-kön. Jag köpte ett par tights (mina har gått hål i grenen), ett par svarta jeans och en militärgrön skjorta med ett brunt skärp i midjan som jag tror kommer bli riktigt snygg till dom svarta jeansen. Jag försökte även hitta en väska inne på väskshoppen men jag hittade ingen som föll mig i smaken. Jag har ju en miljon väskor redan, men jag har bara en som är lite mindre och som man kan ha över axlarna som man slipper släpa på. Och den jag har, har jag tröttnat på nu.

Erik har varit och åkt snowboard med Klaes idag i Romme, men vi ska umgås lite med Klas och hans tjej Lovisa ikväll, sen ville nog Tobbe och Josefin hänga på också, dom åker härifrån Borlänge imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0