Arg!

Jäklar vad förbannad jag börjar bli nu. Jag och pappa beställde ju en hamsterbur från ett företag i England, vi beställde från England eftersom det visade sig att dom hade så bra priser så det skulle bli billigare att beställa därifrån trots den extra fraktkostnaden. Företaget verkade seriöst och jag har läst mycket på nätet om dom, och folk säger att allt har fungerat utmärkt. Det är ett stort företag dessutom. Vi lade beställningen och jag fick ett mejl dagen efter som det stod
"Hiya thank you for your order. Unfortunately this order would need to be sent by courier
 (Parcelforce) and the charge would be £42.50. Please let us know if you still require this
order and then payment of the additional amount can be arranged.Or alternatively
 we can arrange a refund. Regards"


Jag har alltså kryssat i fel ruta, jag kryssade i den så det skickas inom England, men den behöver ju
skickas med flyg. Så jag svarade på mejlet och skrev att dom kunde dra den extra summan för frakten
och skicka den med flyg.

Inget svar.

Skrev igen

inget svar.

Skrev ett argare mejl

inget svar

Ringde dom och får upptaget ton eller kommer till en fax som låter illa bara. Ringt i flera dagar samma
 grej hela tiden. Snart så blir jag tokig. Dom har ju dragit pengarna! Då måste dom ju svara på mejlet!
Eller i telefonen!'

Det komiska är att det står så här på deras hemsida.


HOW TO CONTACT US

You can email us on [email protected] - please ask if you would like one of our

staff to phone you as our phones are in a working warehouse/shop and are not always manned.

The telephone number for our office is 01724 79 88 60

We have dedicated customer support staff available on the phone, so whether it is a problem, product

enquiry or you just want some advice from someone who knows our products please

give us a ring. Our contact details can be found here.

 

Ja men om dom inte svarar på telefonen, och inte på mejl. Jag har skrivit att dom ska ringa mig på
mitt telefonnummer, dom läser ju uppenbarligen inte ens sina mejl! Åh blir galen , det har
 gått en månad nu, och det är mycket pengar det handlar om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0