Förfest hos Marita




Igår så hade jag först ingen lust alls att gå ut och festa, jag hade inte gjort ett skit på hela dagen. I princip så låg jag bara framför tv´n totalt uttråkad men ändå för lat för att orka ta tag i att göra något. Erik var precis ikadan och satt framför dumburken sin och spelade något geekigt spel. Framåt kvällningen så ringde både Nadia å Sara å "tjatade" att dom ville att jag skulle hänga med ut. Jag sa att jag inte visste riktigt vad jag ville och att jag skulle kolla på melodifestivalen och fundera på saken. Till slut så tog jag mig i kragen och åkte på förfest till Marita Beck som är en vän till Nadia. Koffe,Fredrik,Linda,Maria och Maritas dotter Malin var också där. Framåt halv 12 tiden så åkte vi i två omgångar ner till Stan då jag var den enda som hade bil och kunde köra. Alla stod med på gästlistan på Klin, utom jag eftersom jag inte skulle med ut från början. Nadia kom på den briljanta idén att smuggla in mig, så jag smet bakom henne! Alltid något.. slapp ju betala 100 spänn ! Det var helt fullt inne på Klin och riktigt roligt hade vi. Vi dansade hela kvällen, tills man blev helt svettig. Jag hade en klänning på mig som har öppen rygg, försökte ta kort på den själv vilket inte var det lättaste kan jag säga ! haha! , eftersom det var öppen rygg på den så hade jag min "På-klistra-BH". Bh´n satt bra i 1 timme på dansgolvet sen började den sakta men säkert släppa! I total panik så tog jag och Nadia oss in på toan å så fick hon gömma den i sin ena stövel. Jag fick ju gå Bhlös resten av kvällen, men det funkade ju det med, tur man inte har så stora rattar.

Idag har jag först varit hem till Nadia och hjälpt henne med att packa upp alla kartonger som står överallt i lägenheten. Hon har kört dit alla grejjer nu, men allt står som sagt nedpackat fortfarande. Efter typ tio kartonger så tröttnade vi och tog en promenad på glans-isen. Riktigt jobbiga grannar har hon fått tyvärr, en mamma som har många små barn som springer runt som galningar i trappuppgången och ringer på Nadias klocka var femte minut. Hoppas hon får ordning på det där annars får jag komma dit å skrika åt dom att skärpa till sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0