Nödvändig shopping + Bokläsning

Idag så var det väldigt segt på förmiddagen, satt mer död än levande i soffan och försökte vakna till liv. När Erik kom hem från jobbet så gav han sig fan på att jag skulle med och gymma (Ja vi gymmar på oika ställen, hur tragiskt är inte det?) så det var bara att dra på sig kläder och packa väskan. Jag körde riktigt hårt, mycket löp och Crosstrainer jag får hoppas att knäna inte är helt förstörda imorgon när jag vaknar. Efter gymmandet så blev både jag och Erik betydligt piggare! Tänk att man kan bli så mycket piggare av att köra slut på kroppen. Då bestämde vi oss för att åka iväg och köpa ett nytt duschdrapperi, för Sid hade tydligen tråkigt på natten och har då fått tag i en ände på duschdrapperiet och dragit in det i buren och massakerat det totalt och bäddat med! Sid börjar kosta oss väldigt mycket pengar nu. Först bet han sönder badrumsmattan, sen hade bet han av Wii sladden, sen bet han sönder Eriks dyra klocka och nu duschdrapperiet. Det är ju rätt billigt att ha hamster, men om man lägger ihop allt han förstört så blir det rätt mycket pengar! Hur som helst så hittade vi ett exakt likadant på Rusta, så vi köpte det. Efter det så åkte vi till Jysk för vi är i stort behov av en datorstol, för just nu så sitter Erik på min söta men stenhårda lilla "hjärtstol" och han beklagar sig varje dag över det, så det var deffinitivt dags för en riktig stol. Vi hittade en rätt billig svart som får duga, den var rätt skön att sitta i.

Nu ikväll har jag bara fortsatt läsa boken "Jokern" det trodde ni inte va? Vi får se om jag kommer läsa ut den, men den är riktigt bra än så länge! Rolig är den helt klart.


Boken "Jokern" av Markus Zusak



Erik var ju tvungen att dokumentera att jag faktiskt satt och läste!


Erik trivs bra i den nya stolen, glad och söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0