Nyshoppat!

Jag var ju och shoppade i någon timme igår kväll.  Det gick riktigt bra faktiskt och jag hittade en hel del. En svart kjol som jag letat efter länge, då man kan matcha den med måga olika överdelar. Sen hittade jag några fina toppar också. Jag handlade det mesta på H&M eftersom man får rätt mycket för pengarna där. Leggingsen kommer från Gina Tricot. Jag köpte även ett hårsprej från Swartzkopf som luktar mums! Nu måste jag bara hitta ett par svarta jeans också, jag har letat länge efter ett par som ska sitta perfekt men inte hittat några. Jag köpte en grön liten väska också, som kostade i princip ingenting. Det är så jobbigt att bära runt på en tung väska (Gudarna ska veta att min väska alltid väger TON, fråga vem som helst), så ibland om man bara ska ha med sig någon enstaka sak så kan det vara skönt med en mindre. Ikväll klockan 20:00 är det dags för första deltävlingen i Melodifestivalen. Jag säger ju varje år att jag absolut inte ska kolla nästa år för att alla  bidrag suger och att vi ändå kommer sist i Eurovision song contest. Trots det så kan ni räkna med att hitta mig framför TV´n varje Lördag fram till Eurovision. Det var ju tänkt att jag och Erik skulle ha våran försenade inflyttningsfest idag, men det går ju inte förstår ni eftersom det är Melodifestivalen på TV. haha.


Blå topp,en svart kjol som passar med många olika överdelar / Rosa linne och läderskärp svarta fejkläderleggings


Grön söt liten väska det är så jobbigt att bära på en stor / En rosa topp som passar bra med svarta kjolen


Två likadana skjortor i olika färger


Roligt färgade leggings / Ett läderskärp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0