Pink flowers :.*.:

Oh inspirationen är på topp! OR NOT! hehe. Nej men dom blev lite söta tycker jag allt. Tycker inte ni? Vet inte riktigt vad det ska föreställa men rosa blommor säger vi att det är. Det är superduperfint väder ute så egentligen så borde man ju hitta på något trevligt utomhus. Jag och Erik tänkte åka iväg å Pimpla först, men det blev inget med det. Så nu ska jag å Nadia gå på Kupolen istället, vi får väl se om jag får lova att släpa runt henne för hon är bakis sen igår hon var tydligen ut på Klin. Jag och Erik hade filmkväll här hemma igår med Tobbe, Josefin,Chrille och Jonte, vi såg 22 Bullets det visade sig att den var fransk, så även om vi hade Svensk undertext så hängde jag inte alls med i svängarna och den var väldigt brutal, inte min typ av film.

Ikväll är det andra omgången av Melodifestivalen och jag har ju lovat mig själv att inte titta något mer på det eftersom alla bidrag är pinsamt dåliga, men jag är ju en riktig schlagernörd så jag måste kolla oavsett.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0