Gymmande och Professionail

Jag har totalt vänt dygnet vilket inte alls är bra, jag försöker att ta mig upp tidigare och tidigare för varje dag men det går inget vidare. Medicinen jag äter gör mig helt utslagen och måste ha minst 11 timmars sömn annars känns det som att man är "bakis" resten av dagen. Men jag tycker ju såklart att biverkningarna är värt det, då den hjälper mig så bra annars. Idag har jag först varit iväg till Må Bättre och gymmat i nästan två timmar! Jag lyckades glömma vattenflaskan hemma, och det blev lite drygt för då fick jag gå iväg och dricka vatten direkt ut kranen lite då och då. Jag började med att värma upp på löpbandet sen körde jag igenom dom flesta muskelgrupper. Jag har dock inte hittat någon bra som tränar "Sidan", jag får fråga någon sen om den kan visa mig. I slutet av passet så ställde jag mig på "rumpskakarmaskinen" som jag kallar den. Man står helt vanligt, men man står på två plattor som skakar utav bara helvete. Det låter inte så jobbigt kanske, men det är det ! men skönt på samma gång för det känns som att fettet och celluliterna skakas bort! ;) Jag tycker verkligen illa om min kropp nu, när jag var runt 17 år så var jag helnöjd med min kropp, men efter jag blev sjuk så har jag inte rört en fena och hela kroppen har blivit riktigt hemskt och ful. Jag får hoppas att gymmandet kan bygga upp den igen och att den inte är oreparerbar (Huh?)

 

Efter gymmandet så var jag iväg till Kupolen för att gå in på Professionail för att fråga om jag kunde få ha praktik där. Jag och Annelie kom överens om att jag skulle gå dit idag. Jag var lite rädd för att hon som jobbade där inte skulle förstå vad jag sa eftersom dom inte är så bra på svenska. Men hon pratade rätt bra faktiskt. Chefen var inte där idag så hon lovade att chefen skulle ringa mig någon dag nu. Jag hoppas verkligen hon ringer nu! Jag och Annelie har pratat lite om Falun, att ha praktik där. Ja i och för sig så går det ju bussar hela tiden, men jag skulle helst föredra om praktiken är här i Borlänge. Men snart så har vi gått igenom alla ställen som finns här, och då är det bara att börja leta i Falun istället.

 

Undrar om man ska gymma imorgon också, fast kanske bara på springa då, eftersom man inte ska träna samma muskler direkt dagen efter.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0