Träffat Leena på L & F

Idag så var det dags för möte med LeenaLust och Fägring i Falun. Annelie hade lyckats charma in sig (mig) hos henne och fått henne att gå med på att träffa mig för att prata om praktik. Jag snodde bilen av Erik då jag inte orkade åka buss, så jag fick skjutsa honom till jobbet. När jag hade släppt av honom så kände jag mig lite småstressad eftersom klockan var rätt mycket och jag skulle hinna åka ända till Falun, såklart så virrade jag bort mig totalt efter jag släppt av honom och körde åt fel håll. Till slut när jag virrat runt ett tag så hade jag inte en jävla susning om åt vilket håll stan ens låg åt haha. Fia i ett nötskal alltså, inget lokalsinne what so ever. Jag tog mig i alla fall till Falun och hann i god tid. Leena var jätte trevlig och jag hälsade även på två tjejer till som jobbade där. Lokalen var liten och söt på övervåningen och på bottenvåningen så var det en kurslokal där Leena berättade att hon spenderar mest tid, då hon har många Make up kurser. Hon berättade att dom vanligtvis inte tar in praktikanter, men att Annelie hade pratat så bra om mig, så hon ville träffa mig i alla fall. Vanligtvis så blir det mycket städning då det är viktigt att lokalerna håller sig städade för kundernas skull. Sen blir det även en del svara i telefon och lära sig sortimentet om det kommer in någon kund. Leena lovade ingenting utan hon skulle diskutera lite med dom andra som jobbar där och sedan skulle hon höra av sig till mig. Så nu håller jag tummarna att hon hör av sig och har ett possitivt svar.

Nu ska jag sätta mig och beställa "Konad", häftiga nageldekorationer, berättar mer om det sedan. Ska försöka att inte beställa kläder på samma gång..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0